You are not logged in.

Dear visitor, welcome to RomHackersResources. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

  • "poripori" started this thread

Posts: 53

  • Send private message

1

Sunday, June 7th 2009, 5:02pm

Nds Rom sav Datei problem...

Nunja,
Mein Problem is es, ich hab ein Game auf meiner r4 karte.
Ich wollte jetzt diese spiel auf dem Pc also no cash emulator
weiter zocken. Aber iwie erkennt der Nogba dann die sav datei ned...
hmmm Was könnte man dagegen tun?

Soon!

driver

~ La Muerte ~

Posts: 3,510

Occupation: Student

Thanks: 473

  • Send private message

2

Sunday, June 7th 2009, 5:05pm

Tu die Savedatei in den Battery-Ordner o.o



driver
WAS ZUM TEUFEL?

Wissen ist Macht


  • "poripori" started this thread

Posts: 53

  • Send private message

3

Sunday, June 7th 2009, 5:23pm

Dann steht save data corrupt...

Soon!

driver

~ La Muerte ~

Posts: 3,510

Occupation: Student

Thanks: 473

  • Send private message

4

Sunday, June 7th 2009, 5:24pm

*Klick* ;)

Versuch das mal^^


driver
WAS ZUM TEUFEL?

Wissen ist Macht


  • "poripori" started this thread

Posts: 53

  • Send private message

5

Sunday, June 7th 2009, 5:29pm

Leider immer noch das selbe.....

Soon!

starbat115

Special Member

Posts: 896

Thanks: 5

  • Send private message

6

Sunday, June 7th 2009, 11:09pm

Vielleicht hat der emu den falschen speichertyp eingetsellt?

Milanor

Acta Est Fabula, Rise Destruct!

Posts: 2,920

Thanks: 84

  • Send private message

7

Sunday, June 7th 2009, 11:20pm

Im falle dessen, das du die aktuelle version vom No$GBA mit auto save type hast:
Dan bist du seeehr ... "begrenzt"
Du musst den save vom R4 Save typ zum No$GBA save typ exportieren.
Dafür die von Driver genannte seite RICHTIG nutzen (Lesen,Denken,Handeln)
oder per hand den unterschied rausfinden und selber per hex editor verändern.

  • "poripori" started this thread

Posts: 53

  • Send private message

8

Monday, June 8th 2009, 8:01pm

HMmmmm,
Ich habe jetzt jede sav data versucht und klappt immer noch ned.
Naja vlt liegt es halt am game.....

Soon!

Milanor

Acta Est Fabula, Rise Destruct!

Posts: 2,920

Thanks: 84

  • Send private message

9

Monday, June 8th 2009, 9:02pm

Denk an die 2te Variable, DU.
Milanor has attached the following image:
  • Unbenannt.png

  • "poripori" started this thread

Posts: 53

  • Send private message

10

Tuesday, June 9th 2009, 12:37pm

natürlich hab ich das auch schon probiert...
egal, sonst lass ich es halt..

Soon!